info@vayetur.com

BUTİK EGE TURU
Kişi Başı Fiyatı / 6000 ₺ Gidiş / 06.05.2024 Dönüş / 09.05.2024

2 GECE 3 GÜN KONAKLAMALI

1. Gün

Gece yolculuğumuzun ardından sabah saatlerinde Burdur'a varıyoruz. Kahvaltı için bir tesise veya kahvaltı mekanına uğruyoruz. Sonrasında Salda gölüne geçiyoruz. Gölün kenarında yürüyüş imkanı buluyoruz. Ardından Denizliye doğru yola çıkıyoruz. Pamukkale travertenlerine ve Hierapolis antik kentine geçiyoruz. Antik kent kısa bir anlatım sonrasında travertenlerde ayaklarımızı kaplıca suyuna sokma şansı buluyoruz. Serbest zamanın ardından buluşuyoruz ve aracımızla Aydın'a doğru geçiyoruz. Yol üzerinde fabrika satış mağazasına geçilebilir, Denizli'nin ünlü havlu ve tekstil ürünleri görülebilir.

Konaklama ve akşam yemeği Seven For Life (5 Yıldız)

2. Gün

Sabah kahvaltımızı otelimizde yapıyoruz.  Ardından Kuşadası'nı gezmek için yola çıkıyoruz. Kordon gezisi ve çarşıda kısa serbest zaman yapıyoruz. Sonrasında İzmir Selçuk'ta ülkemizin en önemli tarihi yönetim merkezlerinden Efes Antik Kenti ziyaretimizi yapıyoruz. Rehberimizin anlatımlarıyla antik kenti geziyoruz. Sonrasında Dünyaca ünlü Şirince köyünü ziyaret ediyoruz. Sonrasında İzmir merkeze geçiyoruz. İzmir Kordon ve Kemeraltı çarşısı gezimizin ardından kısa bir Kordon gezisi sonrasında Ayvalık'a doğru yola çıkıyoruz.

Konaklama ve akşam yemeği  Radison Bule Aliağa(5 Yıldız)

3. Gün

Sabah kahvaltımızı otelimizde yapıyoruz.

Sonrasında Ayvalık Şeytan sofrası, Cunda adası ziyareti ve serbest zaman, sonrasında yola çıkıyoruz. Küçük kuyu'da zeytinyağı müzesi ziyareti önerilir. Behram köyünde Assos Antik kentinş ziyaret ediyoruz. Anadolu'daki felsefe kenti. Hediyelik eşyacılarda serbest zaman. Sonrasında Balıkesir üzerinden Sakarya'ya doğru yola çıkıyoruz. Gece saatlerinde memlekete varış yapıyoruz. Güzel bir gezinin ardından misafirlerimizi bir başka turda bir tekrar birlikte olmak dileğiyle uğurluyoruz.

Vaye Tur

Vaye tur, genç ve dinamik kadrosuyla,
müşteri memnuniyetini ön planda tutarak,hizmetlerini sürekli iyileştirmeyi ve geliştirmeyi misyon edinmiş ve sizlere en iyi hizmet kalitesini,güveni, memnuniyeti, istikrârı ve kurumsallığı vâdetmektedir.
Vaye tur ekibi olarak başarıya giden yolda fikirlerimizi ve deneyimlerimizi sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyoruz.

Kısa zamanda turizm sektöründe önde gelen kurumsal acentalarından olmayı ve turizme farklı soluklarla renk katmayı amaç edinerek, çıktığımız bu yolda, geçmişte gerçekleştirdiğimiz organizasyonlarda almış olduğumuz olumlu sonuçlarla ve siz değerli misafirlerimizin memnuniyet içeren geri bildirimleri ile günbegün büyümeyi ve daha iyiye ilerlemeyi hedeflemekteyiz.

Değişen şartlar ve sektörel trendleri günü gününe takip eden personel kadromuz müşterilerine dâimâ yepyeni hizmetleri sunarken hatırlanmaya değer ve benzerleri arasında ayırt edilebilen organizasyonlarıyla her zaman ilklere imza atmayı görev edinmiştir.

Siz değerli misafirlerimizi kendimize bir dost olarak görmekte ve bu doğrultuda vermiş olduğumuz hizmetlerde ekibimizle birlikte tüm seyahâtlerinizde hizmette mükemmeliyeti yakalamak temel amacımızdır. Hizmetlerimizi kalite yönetim sistemi çerçevesinde en üst seviyede tutmayı ve siz değerli dostlarımızın tavsiyeleri ile sürekli geliştirerek seyahatlerinizin başında ve sonunda dost kalabilmeyi benimsemişizdir.