info@vayetur.com

GÜNÜBİRLİK İSTANBUL CAMİLER TURU | Vaye Tur

GÜNÜBİRLİK İSTANBUL CAMİLER TURU
Kişi Başı Fiyatı / 650 ₺ Gidiş / 27.04.2024 Dönüş / 27.04.2024

Değerli misafirlerimiz 08.00 de Sakarya Kent Meydanından hareketle yolculuğumuza başlıyoruz..

Gebze Doğalhane Dinlenme Tesislerinde 20 dakika mola veriyoruz.

Yolculuğumuza devam ediyoruz ve ilk durağımız olan Çamlıca Camii sine geliyoruz. Çamlıca Cami Çamlıca Tepesinin tarihî, sembolik, doğal ve kültürel mirasıdır  ve bu güzel mirası siz değerli misafirlerimizle rehberimizin anlatımı eşliğinde gezip namaz için sizlere serbest zaman veriyoruz. Ardından rehberimizin anlatımıyla inanç ve kültür turizminin ön planda olduğu Eyüp Sultan Türbesini ziyaret ediyoruz. Burada da ibadet için zaman veriyoruz öğlen namazını Eyüp Sultan Camisin de kıldıktan sonra Eyüp Sultan Camisinden ayrılıyoruz. İhtişamı ile göz kamaştıran Sultanahmet Camii sine gidiyoruz.Sultan Ahmet Camii  1609-1617 yılları arasında Osmanlı Padişahı I. Ahmed tarafından İstanbul'daki tarihî yarımadada, Mimar Sedefkâr Mehmed Ağa'ya yaptırılmıştır.[1] Cami mavi, yeşil ve beyaz renkli İznik çinileriyle bezendiği için ve yarım kubbeleri ve büyük kubbesinin içi de yine mavi ağırlıklı kalem işleri ile süslendiği için Avrupalılarca "Mavi Camii (Blue Mosque)" olarak adlandırılır. Sultanahmet Camii şuan tadilatda olsa da rehberimizin sizlere  Sultanahmet Camisinin etkileyici tarihini anlatıyor.Tarihi Yarımada 'da ki zamanımızın büyük  bir kısmını Ayasofya Camii sinde değerlendiriyoruz. Rehberimizin anlatımları eşliğinde camii içini gezip anlatım yapıldıktan sonra  siz değerli misafirlerimize yarım saatlik bir serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanın sonrasında grubumuzla toplanıp yürüyerek Eminönü  Mısır Çarşısına geçiyoruz. Eminönü Yeni Camii önünde buşuşma saati verip sizleri serbest zaman taıyoruz.1 saatlik serbest zamanın ardından saat  18.30 da dönüş için toplanıyoruz Sakarya'ya varmak üzere  yola çıkıyoruz. 21.30 siz misafirlerimizi aldığımız yere bırakıyoruz ve bir başka turumuzda görüşmek üzere turumuzu tamamlıyoruz.

Vaye Tur

Vaye tur, genç ve dinamik kadrosuyla,
müşteri memnuniyetini ön planda tutarak,hizmetlerini sürekli iyileştirmeyi ve geliştirmeyi misyon edinmiş ve sizlere en iyi hizmet kalitesini,güveni, memnuniyeti, istikrârı ve kurumsallığı vâdetmektedir.
Vaye tur ekibi olarak başarıya giden yolda fikirlerimizi ve deneyimlerimizi sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyoruz.

Kısa zamanda turizm sektöründe önde gelen kurumsal acentalarından olmayı ve turizme farklı soluklarla renk katmayı amaç edinerek, çıktığımız bu yolda, geçmişte gerçekleştirdiğimiz organizasyonlarda almış olduğumuz olumlu sonuçlarla ve siz değerli misafirlerimizin memnuniyet içeren geri bildirimleri ile günbegün büyümeyi ve daha iyiye ilerlemeyi hedeflemekteyiz.

Değişen şartlar ve sektörel trendleri günü gününe takip eden personel kadromuz müşterilerine dâimâ yepyeni hizmetleri sunarken hatırlanmaya değer ve benzerleri arasında ayırt edilebilen organizasyonlarıyla her zaman ilklere imza atmayı görev edinmiştir.

Siz değerli misafirlerimizi kendimize bir dost olarak görmekte ve bu doğrultuda vermiş olduğumuz hizmetlerde ekibimizle birlikte tüm seyahâtlerinizde hizmette mükemmeliyeti yakalamak temel amacımızdır. Hizmetlerimizi kalite yönetim sistemi çerçevesinde en üst seviyede tutmayı ve siz değerli dostlarımızın tavsiyeleri ile sürekli geliştirerek seyahatlerinizin başında ve sonunda dost kalabilmeyi benimsemişizdir.